tirsdag den 20. september 2011

Mmmmh, summer!!!






6 kommentarer:

  1. soooommer! kom tilbage... bare lidt :-)

    SvarSlet
  2. Det er nogle gode billeder du der har taget. Har fået lov at forstørre nogle af Lines strandbilleder. Må jeg forstørre nogle af dine strandbilleder?

    SvarSlet
  3. Selvfølgelig må du det :-). Men ærligt, synes jeg ikke de er det værd - ikke at jeg skal nedvurdere mine egne billeder, nogle af dem er bare ikke tydelig i front, men nærmest som en stribe på midten, hvilket ser lidt spøjst ud ;-). Men du må da gerne. Bare giv mig muligheden for at tage nogle endnu bedre en dag, så kan du forstørre dem, hæhæ!

    SvarSlet
  4. Det er en aftale. Der er nok bare fordi jeg kun har set dem i den lille udgave. Kan bare godt lide det enkelte i de billeder :)

    SvarSlet
  5. Amen de er også helt fine - havde faktisk selv tænkt at få dem forstørret, de er blevet taget til det, hvis man kan sige det :-)

    SvarSlet
  6. Juelsminde havet...

    SvarSlet