søndag den 8. januar 2012

Ny begyndelse

Min blog har det seneste halve år, været det sted jeg kunne ligge billeder ud af alt og intet indtil optakten til jeg skulle til USA. Men nu ønsker jeg, at min blog tager en ny drejning og bliver en decideret rejseblog. For i august 2012 tager jeg nemlig til USA, hvor jeg skal bo i et år.. det glæder jeg mig rigtig meget til! Bloggens funktion bliver min måde at formidle, forklare og fokusere på de ting, der sker i mit liv imens jeg er i USA. Sådan at min familie, mine venner og ellers interesserede kan følge med fra sidelinjen og kommentere og deltage i, hvad end der nu behager dem. Men det betyder også længere varig stilstand i form af det næste halve år, for jeg har ikke i sinde at skrive før afrejsen. Indtil da må jeg tålmodigt vente og det samme må bloggen.

Alt muligt godt fra Mikkel!

3 kommentarer:

  1. du ved da at jeg er klog, karoline

    SvarSlet
  2. Ihh, hvor er din blog altså fin!;-) Glæder mig til at følge dig Mikkel!! Jeg er i hvert fald blevet fast læser.
    Held og lykke!
    -Amanda

    SvarSlet