tirsdag den 14. august 2012

Et sidste farvel

Det er nu en uge siden, at jeg stod i lufthavnen med min familie for at sige farvel en sidste gang for lang, lang tid. Når jeg tænker tilbage på det nu, var det faktisk med rystende ben, at jeg stod der i CPH Airport klar til afgang i mod New York. Heldigvis havde jeg (næsten) alle mine familiemedlemmer med mig, og de som ikke var der, havde jeg heldigvis sagt ordentlig farvel til. 
Det var skræmmende spændende på det her tidspunkt!


Mig sammen med de tre damer i familien ;-)


Min far og jeg. Han har hjulpet mig en hel del med, at få styr på hele det mareridt det var at komme afsted. Med papirer, der skal udfyldes, og møder man skal gennemgå osv. 


Min mor og jeg



Og mig, der venter på at checke ind

3 kommentarer:

  1. Det glæder jeg mig altså helt vildt til at høre om :)

    SvarSlet
  2. Hej Mikkel

    Dejlige billeder. Håber, du fik set lidt af NYC. Bli'r spændende at høre om livet hos din søde værtsfamilie og den lokale skole.
    Kh. Lars

    SvarSlet
  3. Hej Lars.

    Ja, det var skønt i NY. Præcis som du sagde; som man ser det på film! :-)

    Kh. Mikkel

    SvarSlet