søndag den 23. september 2012

Alton, Mississippi-floden og verdens højeste mand

I dag kørte Richard, Merryl, David, Davids kæreste Marissa og jeg til Alton, Illinois, for at rydde op i Richards mors gamle hus. Der var ikke meget for David, Marissa og jeg at lave, så i stedet lavede vi lektier, og jeg læste i mit GAFFA-blad. Så der blev også tid til at se byen Richard voksede op i med en statue af verdens højeste mand og Mississippi-floden lige om hjørnet.

Mississippi floden på en virkelig smuk dag!



Marissa, David og jeg



"You're thinking about breathing now" stod der på stenene for oven af nogle stejle, stejle trapper :)
Richard, Robert og jeg. Der er også en statue (eller nærmere en figur) af ham på strøget i København, men det er lidt sjovere at se ham her, da han faktisk er fra Alton!

David og Marissa. Han var 272 centimeter høj og denne figur er en nøjagtig kopi af ham... så den er god nok! :)

Hand in hand...



Mine værtsforældre :)

6 kommentarer:

  1. Nåååå Mikkel, lille ven da....troede aldrig at jeg skulle se dig være den lille ;-)
    Gode billeder fra. Parken og Mississipi floden. Du oplever så meget. Fedt! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg ligner en lille, sød dreng på de her billeder! ;-) Men ja, jeg oplever sgu en masse :)

      Slet
  2. Super, super gode billeder!! :-) Ser ud til du nyder det sammen med familien, det er jo dejligt!
    - Ham Robert er godt nok en stor fyr ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! :D Ja, Robert er sgu en kæmpe, haha!

      Slet
  3. Haha :-D Kan godt lide at du selv skriver "LIGNER en sød lille dreng" men sødt er det at du holder ham i hånden. Du minder lidt om lille Per.
    Tak for adr. så er der snart en pakke på vej..... :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha! :D
      Lyder godt med pakken, det vil jeg glæde mig til! :)

      Slet