søndag den 23. september 2012

Arbejde, Skype, pakke fra DK og en hyggelig afslutning

I går, lørdag, arbejde David og jeg for Merryl. Vi gjorde klar til hendes cheesemakingclass, der begyndte klokken ni. Det betød, at vi allerede skulle op 6.30, hvilket er tidligere end i hverdagen, så jeg var en sløv frugt den morgen! Da jeg kom hjem gik jeg på Skype med Malthe. Han er også udvekslingsstudent i USA, nærmere sagt: Texas, så vi kan dele sorger og glæder med hinanden, hvilket er rigtig skønt. For at spole tiden tilbage til de gamle, dengang kedelige eftermiddage i Virklund spiste vi frokost sammen med hver vores computer, så det var ligesom at være sammen. Det var ikke helt det samme, haha! Men sjovt var det!


Malthe og jeg på Skype

Klokken tre var det tilbage til Merryls cheesemakingclass og rydde det hele op, hvilket er en større omgang, som tog os 3-4 timer. Dagens arbejde gav $30, så det var dejligt. Det betaler da næste uges McDonalds, Subway og alle de andre usunde fastfood steder jeg besøger......
Da jeg kom hjem stod det på komediefilm med Rich. Vi så Ghost World, super sjov! Klokken ti ringede Paul, Beltran og Michael fra skolen, og spurgte om jeg havde lyst til at komme over til dem. Jeg var ret glad for, at de ringede, for jeg havde faktisk købt Ben & Jerry's' Chocolate Therapi, for at overkomme sorgen over, at jeg ikke skulle i biffen alligevel den aften, fordi min ven havde aflyst... haha! Så jeg havde en super travl, men sjovt dag i går :)

Derudover fik jeg en pakke fra DK i dag! Så skønt :)
Lakrids er altid godt, for det er ikke helt det samme, man får på denne side af Atlanten. Og sjovt nok spiste jeg min sidste pose Salte Fisk i dag, så det passede perfekt, haha!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar