lørdag den 29. september 2012

Football game

I går var jeg til fodboldkamp med nogle af mine venner. Præcis som sidste gang var der en fantastisk stemning og støtte til arrangementet. Der er forældre, der sælger hotdogs og sodavand, lærer, der interessede kommer og ser deres elever spille, elever, der spiller i orkesteret, cheerleaders, der skaber stemning, fans i massevis og mange flere støttegrupper. 
Heldigvis vandt WGHS stort: 45-7! Så det gjorde jo kun stemningen endnu bedre, og dermed kunne man ikke slutte af med bare at gå hjem. Richard tog mig med på Steak 'n Shake. Det var første gang, jeg havde været der, så det var en sjov oplevelse. De sælger burgere og milkshakes! Da jeg kom hjem ringede Paul, Michael og Beltran og spurgte om jeg kom over til Paul. De er alle tre fra fodboldholdet, så de var selvfølelig også i godt humør efter at have vundet. Og til forskel fra sidste fodboldkamp fik jeg denne gang lov til at være ude til klokken et! :)

Fodboldbanen set 10 minutter før start




Orkesteret, der spillede i halvlegen






2 kommentarer:

  1. Fedt, fedt, fedt! man kan godt se at du har haft dit store kamera med denne gang.
    Har bare et enkelt spørgsmål: Sprang du så vandret ind i massen af jublende mennesker efter kampen, som du snakkede om ved sidste kamp? ;-) kan forestille mig at du var knap så Palle alene i verden denne her gang ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det gør sgu en forskel, om vi snakker mobilkamera eller spejlet, haha!
      Nej, for denne gang var der ingen, der løb ind på banen. Ved ikke, hvordan alle de mennesker laver en fælles beslutning om at løbe ind eller blive ;)

      Slet