mandag den 3. september 2012

Labor Day = Fridag

På grund af at det i dag er Labor Day i USA holder alle dagen hellig ved ikke at arbejde eller gå i skole. Så Merryl, Richard og jeg besluttede os for at tage ud til Merryls fætter, der bor halvanden times kørerelse fra St. Louis i en førhen tysk by kaldet Hermann. Merryls fætter Gary og hans kone Marcia ejer et helt fantastisk Bed & Breakfast. De købte et lidt ældre hus for 12 år siden, som de brugte noget tid på at renovere, inden de for 7 år siden flyttede ind og begyndte, at drive det som deres primære virksomhed. Jeg er positivt overrasket og nød rigtig meget at være i de smukke omgivelser, som huset er placeret i. Haven er som en lille mini park med en masse farverige blomster og buske, som sommerfugle og kardinaler (som er den fugl som St. Louis' officielle Baseball hold The Cardinals logo er) aktivt besøger. Fra deres terrasse har de udsigt til Mississippifloden, der er rimelig lav i denne tid på grund af den varme og tørre sommer. 
Marcia tog mig med rundt i Hermann og viste mig forskellige steder. Blandt andet var vi på et museum, der handlede om tyskernes tilflytning til Hermann, og vi var også på en vingård, hvor der efterfølgende var vinsmagning for de voksne og saftsmagning for de unge. Det var meget sjovt... men det vil nok have været endnu sjovere, hvis ikke jeg var den eneste under 21, haha!


Marcia sendte det her billede til mig over mail, så jeg kunne dele det på min blog, og jeg kan ikke selv lade være med at grine, når jeg ser det! Det er taget på vingården Stonehill i Hermann

Huset fra "forsiden" ;-) Marcia valgte at male huset rødt, fordi hun elsker de svenske sommarstuga

Fra højre: Richard, Merryl og jeg

The beautiful view med mig i forgrunden

På vejen hjem spiste vi BBQ, og efterfølgende Paradise Ice Cream - det er sgu ikke helt dårligt!

Så jeg har nydt Labor Day ved at holde dagen hellig i skønne omgivelser med god mad og godt selskab. 
Hvis I har lyst kan I følge dette link: http://www.spirithill.info/, der fører jer til Gary og Marcias hjemmeside. Der kan I se en masse flere billeder af huset (både indendørs og udendørs) og haven samt læse om deres Bed & Breakfast.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar