mandag den 10. september 2012

Møde med udvekslingsstudenter

Søndag den 9. september kørte jeg med Richard og Merryl til en by et stykke uden for Springfield, Illonois. Her bor min koordinator Stacy, og hun inviterede hendes team over til noget hygge-kom-sammen og senere noget briefing på en High School i nærheden. Alle udvekslingsstudenter i området - der er en del flere end de fire fra mit team - mødtes for (endnu en gang) at gennemgå mange af de regler og love, der er her, samt hvad man skal gøre for at trives. Hvis ikke det var for det sociale, havde jeg godt nok nægtet at tage med til endnu et sådan møde, men fordi der var en masse andre udvekslingsstudenter, var det nu meget fedt. 

Colombia, Sverige, Tyskland og ja... Danmark...Jeg regner med, at jeg snart tager til en Cardinals kamp med drengen fra Tyskland. Han bor kun 10 minutter fra mig


På vejen hjemad stoppede vi op på en resteplads, hvor jeg fik mulighed for at nyde solnedgangen og sende en sidste mental fødselsdagshilsen til min far :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar