lørdag den 15. september 2012

Pakke fra DK: Pålægschokolade, salte fisk og skøn musik

Siden i mandags har jeg vidst, at en pakke var på vej over atlanterhavet, og omsider nåede den til Bompart Ave. Det var så rart at læse et brev fra min familie i DK og selvfølgelig modtage de spændende ting!

Pakken så spændende ud lige fra modtagelsen! Jeg tror, at jeg havde julelys i øjnene :)


OG ENDELIG fik jeg Tina Dickows nye CD "Where Do You Go To Disappear?", som jeg allerede har lyttet i gennem hundrede gange! Ahhh, det er skønherligt!

September-ugaven af Gaffa, Tina Dickows nye album, Toms pålægschokolade, tre poser salte fisk fra Katjes og et brev med fem forskellige håndskrifter. Det blir ik mere dansk - på den gode måde selvfølgelig! Tak for brev og pakke!


Nu vil jeg gå i musikhi for en nat, så til alle derhjemme: I må ha' en skøn søndag!
Hilsen fra mig

Ps. Nyd 'skøndag' med skøn musik (True North fra mit nye album!)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar