lørdag den 1. september 2012

Picnic med mere

I torsdags var jeg til picnic i Blackburn Park med nogle af mine venner fra skolen. Planen var egentlig, at det bare skulle være picnic, men pludselig fik vi lyst til, at der skulle ske noget. Paul har en bil med fire siddepladser, så det var rimelig crowded eftersom, at vi var seks mennesker. Men jeg var heldig: for selvom alle gjorde, hvad de kunne for at få forsædet, har Paul respekt for høje mennesker (da han selv er endnu højere end mig) og kronede mig til shotgun! Herefter kørte vi ind til en anden og mere spændende park inde i St. Louis, hvor der var både svaner og ildfluer. Omsider tog vi ind på en kaffebar, inden vi kørte hjem. 



Fra venstre: mig, Paul, Beltran (i midten), Greta, Anais og Destini

Ingen kommentarer:

Send en kommentar