torsdag den 6. september 2012

Room tour

Dagen i dag har været mere "opperen", så jeg fik lige lyst til at vise jer mit værelse. Jeg har boet i huset i nu 26 dage, og i dag var første gang, jeg har ryddet op. Og det var ikke af eget initiativ vel at mærke. Merryl kom ind på mit værelse og spurgte, om jeg havde lyst til at sortere i mine ting, for hun kunne ikke særligt godt lide, at det stadig så ud som om, at jeg ikke var flyttet ind. Tog nogle billeder af mit værelse for over en uge siden, hvor man kan se, hvor meget det roder, så jeg har faktisk mulighed for at give en "før/efter-forestilling", men det undlader jeg. 
Værelset er min værtssøsters gamle, så farvevalget på væggene, den lyserøde stol, sengen og ja, selv de lilla('e) post-it notes er valgt af hende. Nu har jeg selvfølgelig fyldt nogle ting ind også, men jeg tager snart ind til St. Louis og køber souvenirs, jeg kan sætte op overalt, for at jeg for alvor kan sætte mit præg på det ret "pigede" værelse :)








Sidste billede af dørkarmen med alle målene på viser tydeligt, hvem der er "the tall guy" i den her familie... mig! Det fremkaldte gode minder fra Alken, da jeg så den her dørkarm første gang :) 

Jeg er lige kommet op på mit værelse efter at have set the Democratic National Convention, hvilket har været vist i fjernsynet i gennem de sidste tre aftener. Første aften snakkede Michelle Obama om, hvor god og fantastisk en mand hun er gift med, og hvor lidt han har ændret sig siden han blev præsident i 2008 (og det lyder som om, at jeg er ironisk, men tværtimod: det var faktisk en rigtig god tale - langt bedre end Ann Romney's ugen før), i går snakkede Bill Clinton om, hvor dygtig en politiker Barack Obama er, og i aften snakkede Obama selv om, hvor forrygende en nation USA er, og hvor fantastisk et folk, der lever her. Det er det sygeste følelsesskuespil, men det virker sgu. Så efter at de har snakket om deres syge bedstemor, deres haltende hund og deres alkoholiserede onkel ved du, om du stemmer demokratisk eller republikansk. Ja, jeg sætter det nok lidt på spidsen, men the Republican National Convention i sidste uge var helt i hampen. Der blev SLET IKKE snakket politik, det blev der dog alligevel klemt ind i mellem tårer og jubel ved demokraternes. Men uanset hvad så er jeg ret imponeret over, hvor dygtige talere de er! 

Jeg må hellere stoppe mig selv nu, for når jeg først kommer i gang med at skrive om et emne, så er jeg ikke til at stoppe igen. Så det var alt fra mig! :) 

1 kommentar:

  1. Hæ-hæ :-D Ja det er den Mikkel vi kender ;-) Dejligt at høre at du har det bedre igen :-)

    SvarSlet