onsdag den 5. september 2012

Savner...

Jeg har haft nogle lange og faktisk mindregode dage i går og i dag. Så i stedet prøvede jeg her til aften at lave min artikel til min journalism-class færdig, men der er ingen mulighed for, at mine 369 ord nogensinde når de krævede 500, så nu giver jeg op. Et gennemgående C er, hvad jeg skal graduere med, så det er godt til mig!
Grunden til de mindre gode dage er en laaaaaaang historie (ja, det er blevet til en 'historie' efter at have fortalt den så mange gange), som jeg ikke gider kede nogen med nu. Nu vil jeg bare gerne snakke med mor og far over Skype, haha!
Efter skole i dag tog jeg hen til fitness-centeret (Y.M.C.A. - ligesom sangen: http://www.youtube.com/watch?v=dOHZOUjOwWE), og så gjorde jeg alt, hvad jeg kunne for at skabe god karma inde i mig selv. Det tog dog en times cykling, en halv times løb på løbebånd og til sidst 2 miles (3,2 km.'s) løb med bagpack inden jeg var sveddryppende, træt og tilfreds. Det hjælper på frustrationerne!
I morgen har jeg besluttet mig for at droppe alle dumme tanker og kun tænke på, hvor godt jeg har det herovre. Jeg har fået en masse venner, jeg har en skøn familie, og jeg har noget at give mig til. Så det er skønt!

Men man savner sgu de "rigtige" venner, når episoder gør dig rasende, trist eller mut. Selvom mine venner herovre har været rigtig gode til at give mig nogle gode råd, og min værtsfamilie har taget mit dilemma seriøst. Min værtsmor sagde i dag: "Mikkel, Richard hæver aldrig stemmen, når der er noget, der går ham på, men det gjorde han i dag. Så du er i din fulde ret til at være rasende." Så det er jo bare herligt! :-)

Karoline, Malthe og jeg den 6. august - dagen inden jeg rejste! 

Min søde og savnede mor :) Også taget dagen inden jeg rejste!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar