søndag den 30. september 2012

Sjov lørdag

Lørdagmorgen stod på snak med forskellige mennesker fra Danmark. Det blev til intet mindre end fire timers ren sludren, hvilket i virkeligheden ikke er den bedste tidsfordriv, når man også har lektier at tage sig af, men det er dejligt at være på Skype med dem derhjemme.
Klokken to kom jeg lynhurtigt i tøjet, for der blev jeg nemlig hentet af en af mine venner Angelo og hans værtsfar Andrew. Angelo er udvekslingsstudent fra Tyskland, så det er sjovt at snakke om, hvor store forkselle der er fra Europa til USA. Når vi europæere snakker sammen, er det som at snakke med en fra sit eget land, for når man kommer her og ser, hvor anderledes alt er fra hvad vi er vant til, så forstår man hvor ens tingene faktisk er i Europa. Angelo, Andrew og jeg så filmen Trouble with the Curve, hvilket var en helt udmærket film!
Da jeg var hjemme klokken fem, gjorde jeg mig klar til at blive hentet af Paul og tage over til ham, hvor vi var flere fra min skole. Vi tog hen til et sted i St. Louis, hvor der var forskellige forlystelser, men alt var for små børn. Derfor kørte vi til St. Louis' bedste isbar og tog derefter hjem til Paul igen. 

Greta, Michael og jeg

Greta og jeg



Paul, Greta og jeg

2 kommentarer:

  1. Det ser ud til, at du hygger dig rigtig meget!! :-) Det er jo altid godt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg hygger mig en hel del! :) Har det saa skoent!

      Slet