onsdag den 31. oktober 2012

Halloween

Som mange nok ved er Halloween en stor begivenhed i USA. Jeg kan ikke lade være med at undre mig over, hvorfor det her med at gøre folk bange, se uhyggelige film og spise dårlig slik er en så stor succes, men det er det - hvert år! Så det var sjovt at opleve, selvom jeg ikke har været rundt og sagt "Trick 'r Treat" i hele nabolaget, hvilket kunne være sjovt, men min alder forhindrede det, da ingen andre gør det efter alderen 13 år.
Så jeg tog hjem fra skole, sov i tre timer og var derefter den venlige (udhvilede, haha!) nabo, som rakte slik ud til alle dem, der kom og fortalte dårlige jokes ved vores dør. En pige kom og sagde: "What did the black angel say to the white angel?" og vi sagde selvfølgelig, at det kunne vi ikke lige regne ud, så hun sagde: "We cannot be friends... AT ALL!" Så der var alternativer til jokes, hvis du ønskede at tage sociale aspekter op til en diskussion, haha! 
Dernæst spiste jeg pizza og så en Frankenstein film fra 1931 (hvilket i øvrigt er den første jeg nogensinde har set!). Jeg har vedhæftet nogle sjove billeder fra i går, fra da vi udhullede græskarer.

Mit græskar uden tænder. MEGET smilende og ikke særlig uhyggeligt...

Jeg valgte selvfølgelig det mest akavede græskar...

Mig med et græskar fjæs ;)

Min værtsmor laver sugemallen. Ret uhyggeligt, men det er vel også det Halloween handler om ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar