lørdag den 27. oktober 2012

Lørdagssnak

I dag har jeg været i det danske hjørne med snak med mor, far, Fie og Malthe. Merryl har haft en cheesemaking class og Richard og David var ikke hjemme, så det var med at finde noget at lave, og fordi jeg hverken orkede at komme i tøjet eller børste tænder (ja, det er lidt småulækkert), valgte jeg, at Skype måtte være den bedst sociale måde uden at være i fysisk kontakt med et andet menneske. 

Chokolade chips, Chinese Ginger Candy, banan, æbler, bolle med honning og resterne af Galle & Jessen pålægchokoladen var hvad jeg fyldte mig med, i mens jeg sad foran computeren med den konstante tanke om at komme i gang med lektierne... det skete selvfølgelig ikke!

Udsigten fra min terasse. Taget man kan se er garagen og gedestalden. Det lille blå hus er hønsehuset!
 
Mig med Merryls paryk (der virkelig får mig til at ligne hende en del) og min træpibe ;-) Snakker på Skype med Malthe

Mit "colour picture" jeg malede på et lille lyserødt notepapir

Og mens jeg snakkede med Malthe lavede jeg et terapibillede til ham tegnet i min lektiebog, der siger "Hjemve Nej Tak"
Det er (selvfølgelig) mig, der er helten, der holder den farvestrålende paraply over hovedet, og Malthe til højre, der siger nej til hjemve! Nu håber jeg bare ikke, at jeg får nogle lektier for i denne uge, for der er skisme ikke mere plads i bogen, haha


2 kommentarer:

  1. Årh, Mikkel - du er et så hyggeligt menneske! Du kan få humøret i top, selv på en jævn kedelig lørdag! :-) Bare sig til lærene at der ikke er mere plads i lektie bogen, da du skulle tegne en meget vigtig tegning til en god ven! Det ville de da forstå!! :-) :-) :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig vil de det! ;) Det var også pisse hyggeligt at snakke med dig!

      Slet