tirsdag den 6. november 2012

Election Day

Efter at have fulgt debatterne, der har været i tv'et mellem Obama og Romney er det nu endelig tid til at tælle stemmer, og se hvem der egentlig gjorde det bedst. Så i aften skal jeg sidde klistret til skærmen og forhåbentlig se Obama blive genvalgt. Det bliver supermegagiga sjovt og håber inderligt ikke at Romney er præsident i morgen, når jeg vågner op. Har joket med Pauls far om at jeg tager hjem, hvis Romney bliver valgt til præsident, så det håber vi selvfølgelig ikke... vil gerne blive, haha!
Jeg var nede at stemme med Merryl tidligere i dag, hvor jeg fik lov at sætte det gyldne kryds ud for "Barack Obama, Joe Biden", så nu føler jeg mig dejlig amerikansk!


I VOTED...

Nu må vi håbe at Obama også er præsident i morgen, når vi vågner. Krydser fingre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar