mandag den 19. november 2012

Elephant Rocks State Park

I lørdags tog jeg med min værtsmor ud på en lille roadtrip, hvor vi kørte to timer syd for St. Louis. Målet var Elephant Rocks State Park, der er et naturområde med kæmpeenorme sten! Jeg elsker at være i naturen, så jeg var totalt klar på at komme lidt ud af huset. Så lektierne blev selvfølgelig glemt og i stedet var jeg ude at opleve Missouri.
Det var med mange flere stop end forventet, fordi det var svære at finde vej, end vi først havde troet. Dog gjorde det ikke så meget, for det var hele køreturen værd, da vi endelig kom til parken. Ja, der er ikke noget som natur og storbyliv, der kan få mig til at føle mig dejligt afslappet. Og det er ikke desto mindre end sjov kontrast, ha ha. Men forskellige dage, forskellige fascinationer, går jeg ud fra :)


Min værtsmor, der tjekker kortet for at finde vej

I mens jeg venter på at min værtsmor finder vej tjekkede jeg skiltene, som vi lige havde kørt forbi, men de sagde ikke andet end "Wrong Way". Det var måske et tegn?

Endelig kom vi til parken!










2 kommentarer:

  1. Det ser ud som om I hyggede jer! Flotte billeder du tager!! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, vi havde en hyggelig tur! Og mange tak :D

      Slet